Sunday 20 November 2011

tabah

kesakitan itu memang ujian tuhan...
aku tengok kawan aku sakit n cuba tolong selagi yang termampu..
aku tengok die alwys senyum walaupun sakit die sangat perit..
kadang2 aku tertanya2 if aku kene macam die tu macam mana la reaction aku..
dah la aku nie lemah, x kuat semangat, budak manja (org kate la tp aq rase x pun )..
how im gonna face it.. 
sakit dalaman die pulak macam mane die handle..
aku tengok baru2 nie macam ade konflik sikit dalam rumah sewa aku nie..
xtaw la die face it macam mana..
kadang2 aq ade terdengar jugak die mengeluh..
kesian kat die sometimes..
tapi x taw macam mane nak tolong die..
aku sendiri pun x tolong diri sendiri..
hari2 mengeluh...
itulah habit aku...
confirm punye la dak2 rumah aq rase mcm rinser...
lau x puas hati gtaw la straight forward..
xyah la nak berlapik2 bagai.. nyusahkan je nak cari maksud..



2 comments: